ecolle.blogg.se

Hej alla! Jag är en tjej från södermalm. Här på bloggen skriver jag om skönhet, mode, vad som är inne just nu och allt jag gör. Klicka in här för att läsa en proffsig, underhållande och lärande blogg.

SKOTREND!

Kategori: Allmänt

Hejsan bitches och först vill jag bara be om ursäkt för att det har varit såå lite updates! vi har haft fullt upp med nationella hela veckan. men här kommer en update: om skor!! Höga klackar är bara såå snyggt! alltså jag älskar dom!!!!!!!! här kommer några bilder.
Nitar är ursnyggt och samtidigt som det är coolt lite åt emo-hållet är det fint och proffesionellt! Man kan ha nitar till allt kom bara ihåg att inte gå all in på nit-grejen eftersom det räcker med en nitassesoar En till sak som började vara inne innan och efter jul är timberlake boots. Dom passar både vuxen och barn och är supercoola!
Kommentera inlägget här: