ecolle.blogg.se

Hej alla! Jag är en tjej från södermalm. Här på bloggen skriver jag om skönhet, mode, vad som är inne just nu och allt jag gör. Klicka in här för att läsa en proffsig, underhållande och lärande blogg.

Maestrokort

Kategori: Allmänt

har fått mitt kort nu och är såå förväntansfull tills jag får min kod och kan börja shoppa!! det är laddat med trehundra just nu, men framöver kommer jag få min månadspeng på kortet. Det enda man behöver göra är att gå till banken med sin målsman och fylla i lite papper sedan kommer kortet och koden inom en vecka. superenkelt!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-02-02 | 19:16:57

    omg har också ett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ritva säger:
    2015-02-02 | 19:17:17

    kul med kort!

  • hannah säger:
    2015-02-02 | 19:18:35
    Bloggadress: http://youtube.myswedishexchange

    tja! kolla in min youtube kanal!!

  • my säger:
    2015-02-02 | 19:19:38

    när jag skulle köpa ett behövde man vara elva och jag är bara 10!!!!! det syger!!

Kommentera inlägget här: